Betaling

HIFIcentrum modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms. Der ydes ikke fragtfri levering af ordre over 500 kr hvis varen er en bestillingsvare dvs ikke på lager og derfor skal særbestilles ved grossist.

Levering

HIFIcentrum leverer så vidt muligt næstkommende hverdag, på ordre indgået inden kl. 16.00

Der anvendes så vidt muligt Post Danmark eller GLS

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

HIFIcentrum vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

HIFIcentrum
H C Lumbyesvej 49
5500 Middelfart

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet.

Meddelelsen skal gives pr. mail på kontorlhaudio@gmail.com. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Fortrydelses formular forefindes under Handelsbetingelser. Kan printes som Word-dokument.

Varens stand, når du sender den retur. Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Der er ikke returret på bestillingsvarer dvs særbestilling ved ekstern grossist, og der afkræves forudbetaling i form af depositum eller fuldt beløb ved ordreafgivelse. Kunden bliver forud for bestilling orienteret omkring hvis varen er en bestillingsvare. 

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt hos HIFIcentrum skal du tage kontakt til os så snart at problemet opstår. Så vil vi sammen forsøge at finde en løsning.

Såfremt du ønsker at klage over HIFIcentrum kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link:
www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/